Preț (lei)
Vânzător
247 lei
TopTechAuto
1014
71 lei
TopTechAuto
1014
Regulator ax cu came Partea de admisie (RKZ-VW-005 RKZVW005 Nty) SEAT,SKODA,VW
395 lei
PieseAutoSuceava
5461
ROATA DINTATA AX CU CAME VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI 122cp OE VW 03C 105 209AQ 2008 2009 2010 2011 2012
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
Roata dintata, ax cu came (038109111E ORG VAG) AUDI,MITSUBISHI,SEAT,SKODA,VW
301 lei
PieseAutoSuceava
5461
ROATA DINTATA AX CU CAME VW GOLF VI Variant (AJ5) 1.4 TSI 122cp OE VW 03C 105 209AQ 2009 2010 2011 2012 2013
247 lei
TopTechAuto
1014
546 lei
PieseAutoSuceava
5461
247 lei
TopTechAuto
1014
599 lei
PieseAutoSuceava
5461
ROATA DINTATA AX CU CAME VW JETTA III (1K2) 1.4 TSI 122cp 140cp 170cp OE VW 03C 105 209AQ 2006 2007 2008 2009 2010
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
Roata dintata, ax cu came Partea de evacuare (03L109111 ORG VAG) AUDI,SEAT,SKODA,VW
301 lei
PieseAutoSuceava
5461
ROATA DINTATA AX CU CAME VW PASSAT B7 Variant (365) 1.4 TSI 122cp 160cp OE VW 03C 105 209AQ 2010 2011 2012 2013 2014
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
ROATA DINTATA AX CU CAME AUDI A1 (8X1, 8XK) 1.4 TFSI 1.4 TSI 122cp 125cp 140cp 150cp OE VW 03C 105 209AQ 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
ROATA DINTATA AX CU CAME SEAT ALTEA XL (5P5, 5P8) 1.4 TSI 125cp OE VW 03C 105 209AQ 2007
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
ROATA DINTATA AX CU CAME SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) 1.4 TSI 122cp OE VW 03C 105 209AQ 2008 2009 2010 2011 2012 2013
247 lei
TopTechAuto
1014
ROATA DINTATA AX CU CAME AUDI A3 Convertible (8P7) 1.4 TFSI 125cp OE VW 03C 105 209AQ 2011 2012 2013
247 lei
TopTechAuto
1014
247 lei
TopTechAuto
1014
ROATA DINTATA AX CU CAME SEAT ALTEA (5P1) 1.4 TSI 125cp OE VW 03C 105 209AQ 2007
247 lei
TopTechAuto
1014
piese vw golf 5
din categoriaFulie ax came
Volkswagen Tiguan
Suceava.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).