Marcă / Model
Amarok
63
Beetle
20
Bora
105
Caddy
334
Caravelle
58
Crafter
137
Eos
288
Fox
11
Golf 3
116
Golf 4
186
Golf 5
359
Golf 6
323
Golf 7
28
Jetta
348
LT
92
Lupo
84
New Beetle
5
Passat B4
86
Passat B5
77
Passat B6
143
Passat B7
89
Passat B7 Alltrack
7
Passat B8
7
Passat CC
87
Polo 6C
6
Polo 6N
2
Polo 6R
57
Polo 9N
295
Scirocco
11
Sharan
28
T4
84
T5
75
Tiguan
286
Tiguan 5N
167
Touran
298
TRANSPORTER
128
Vento
95
vezi toate [+]
Județ
Alba
2
Arad
18
Arges
1
Bihor
118
Brasov
1
Bucuresti
95
Cluj
165
Constanta
1
Dolj
2
Galati
1
Hunedoara
1
Iasi
3
Ilfov
9
Maramures
1
Neamt
49
Prahova
1
Sibiu
5
Suceava
96
Timis
84
Valcea
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
50 lei
KingAutoDezmembrari
1353
Releu bujii VOLKSWAGEN GOLF IV Van (1J1) [ 2000 - 2004 ] 1.9 TDI (AUY) 85KW|116HP OEM 141951253B / 141 951 253 B
45 lei
BmCartech
1311
RELEU BUJII VW GOLF IV Variant (1J5) HELLA 4RA007 507-021 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
79 lei
TopTechAuto
865
75 lei
DezRomBragadiru
1308
Unitate de control,bujii incandescente VW GOLF IV Cabriolet (1E7) (1998 - 2002) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10714
75 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu Bujii Comutator Aprindere BERU Volkswagen Golf 4 1.8 T 1998 - 2006 Cod 0040401062
150 lei
SDG
4471
50 lei
KingAutoDezmembrari
1353
153 lei
AutopiesaRO
10714
80 lei
Adyrewe
1488
Releu bujii 103 Volkswagen Golf III IV Caddy Passat B4 Polo Transporter Touareg Vento Skoda Seat Audi 357911253
50 lei
Vasiloiu0ncl
7520
42 lei
Autoactiv016
7618
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Golf 4 [1997 - 2006] wagon 1.9 TDI MT (101 hp) Cod motor AXR
50 lei
DezmembrariBragadiru
2790
Releu bujii incandescente Volkswagen VW Golf 4 [1997 - 2006] wagon 1.9 TDI MT (101 hp) Cod motor AXR
50 lei
DezRomBragadiru
1308
piese vw golf 4
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.