Marcă / Model
Audi
60
BMW
1
Ford
3
Mercedes
1
Mitsubishi
1
Nissan
1
Opel
1
Porsche
1
Renault
2
Seat
6
Skoda
7
Subaru
1
Volkswagen
14
vezi toate [+]
Județ
Arad
4
Bihor
6
Brasov
1
Bucuresti
1
Buzau
1
Caras-Severin
2
Cluj
1
Dambovita
1
Galati
1
Gorj
1
Hunedoara
6
Iasi
1
Ilfov
8
Maramures
6
Mures
4
Neamt
5
Suceava
10
Teleorman
2
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
300 lei
BMWautodez
1065
Releu bujii incandescente Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] Sedan 3.0 TDI tiptronic quattro (225 hp)
100 lei
DezmembrariBragadiru
2790
76 lei
DezClinica
25
Releu bujii incandescente Audi A6 4F/C6 [2004 - 2008] wagon 5-usi 2.7 TDI multitronic quattro (180 hp) BPP
84 lei
DezClinica
25
Releu bujii incandescente sharan passat b5 b5.5 a6 c5 a4 b5 1998 - 2004 cod: 8a0951253
50 lei
Scopauto
1622
84 lei
MBKraft
555
65 lei
DezmaOradea
1525
75 lei
DezRomBragadiru
1308
piese second a6
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.