Marcă / Model
1007
29
2008
2
206
34
207
214
207 cc
47
208
4
3008
26
307
33
307 cc
1
308
37
407
31
5008
26
508
3
607
32
EXPERT
4
Partner
35
vezi toate [+]
Județ
Arad
8
Arges
1
Bihor
56
Bucuresti
20
Constanta
2
Dolj
2
Giurgiu
4
Hunedoara
3
Ilfov
12
Neamt
2
Prahova
2
Suceava
106
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
99 lei
VagAutoDez
421
Electrovalva Turbo Turbosuflanta Peugeot 207 1.6 hdi Euro 4 cod piesa 70096803
99 lei
ModusDezmembrari
939
855 lei
TopTechAuto
862
Actuator turbo , Motorizari 1.6hdi, 1.4, 1.5, 1.6 tdci, Citroen C4 2009-, Ford B-Max 2012-, Fiesta 2008-, Peugeot 207 2006-, 208 2012-, 308 2009-, NTY ECD-CT-007
424 lei
Bestautovest
35194
94 lei
PieseMania
698
119 lei
AutopiesaRO
10709
100 lei
Gmcconecotrade
2537
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBOCOMPRESOR PEUGEOT 207 2006->2015 electric, supapa suprapresiune aer, pentru 1.6 16V RC-128 KW; 1.6 16V Turbo-110 KW; 1.6 16V Turbo-115 KW;
236 lei
Smartshop
6842
337 lei
Smartshop
6842
202 lei
TopTechMotor
80
133 lei
Expertauto1
14467
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 207 (WA, WC) (2006 - 2016) HOFFER 8029245 piesa NOUA
146 lei
AutopiesaRO
10709
228 lei
OnePlusAuto
435
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 207 Van (2007 - 2016) PIERBURG 7.00968.04.0
228 lei
OnePlusAuto
435
172 lei
PieseMania
698
215 lei
Luk4Parts
21
Supapa vacuum actionare turbina Citroen 1.6 HDI , Peugeot 1.6 HDI , Ford 1.6 TDI
160 lei
CadyAutoConstanta
4762
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 207 Van (2007 - 2020) PIERBURG 7.00968.04.0
215 lei
Luk4Parts
21
227 lei
Xdrive016
8358
Convertizor de presiune, turbocompresor Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - MEAT & DORIA 9132
244 lei
Pieseautodetop
3392
200 lei
DezmembrariCraiova
3675
piese peugeot 207
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.