Județ
Preț (lei)
Vânzător
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
Roata dintata, ax cu came OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_), OPEL VECTRA B combi (31_) - RUVILLE 3453037
364 lei
Pieseautodetop
3405
50 lei
Vasiloiu0ncl
7580
123 lei
PieseAutoSuceava
5437
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA B Hatchback (J96) 1.6 i 16V (F68) 1.8 i 16V (F68) 101cp 116cp 125cp OE OPEL 90528768 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C Estate (Z02) 1.6 (F35) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
983
122 lei
PieseAutoSuceava
5437
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C (Z02) 1.6 (F69) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
983
143 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C GTS (Z02) 1.6 (F68) 1.8 16V (F68) 100cp 122cp OE OPEL 90528768 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ZAFIRA B Box Body/MPV (A05) 1.6 CNG Turbo VAN (M75) 150cp FEBI FE49192 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
143 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL SIGNUM Hatchback (Z03) 1.8 (F48) 122cp OE OPEL 90528768 2003 2004 2005
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA F CLASSIC Saloon (T92) 1.6 i 16V (F19, M19) 101cp OE OPEL 90528768 1998 1999 2000 2001 2002
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Saloon (T98) 1.6 16V (F69) 1.8 16V (F69) 1.4 16V (F69) 101cp 116cp 90cp OE OPEL 90528768 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
101 lei
TopTechAuto
983
piese opel vectra b
din categoriaFulie ax came
Opel Astra G
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).