Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
Roata dintata, ax cu came Partea de admisie (49192 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
122 lei
PieseAutoSuceava
5451
143 lei
TopTechAuto
1003
123 lei
PieseAutoSuceava
5451
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) 1.6 CNG (M75) 94cp OE OPEL 90528768 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
101 lei
TopTechAuto
1003
101 lei
TopTechAuto
1003
Regulator ax cu came Partea de admisie (541293 MAXGEAR) CHEVROLET,OPEL,VAUXHALL
497 lei
PieseAutoSuceava
5451
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
Regulator ax cu came Partea de admisie (427101210 INA) BUICK (SGM),CHEVROLET,HOLDEN,OPEL,VAUXHALL
767 lei
PieseAutoSuceava
5451
143 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Convertible (T98) 1.6 (F67) 103cp FEBI FE49192 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
1003
Regulator ax cu came Partea de admisie (48616 FEBI BILSTEIN) CHEVROLET,OPEL,VAUXHALL
774 lei
PieseAutoSuceava
5451
143 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C Estate (Z02) 1.6 (F35) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Estate (T98) 1.6 (F35) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA H (A04) 1.6 Turbo (L48) 1.6 (L48) 105cp 180cp FEBI FE49192 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA H TwinTop (A04) 1.6 (L67) 1.6 Turbo (L67) 105cp 180cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008 2009 2010
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
143 lei
TopTechAuto
1003
piese opel corsa b
din categoriaFulie ax came
Opel Zafira C
Suceava.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).