Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
Roata dintata, ax cu came Partea de admisie (49192 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
122 lei
PieseAutoSuceava
5477
143 lei
TopTechAuto
1038
101 lei
TopTechAuto
1038
Roata dintata, ax cu came Partea de evacuare (49193 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
123 lei
PieseAutoSuceava
5477
101 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) 1.6 CNG Turbo (M75) 1.6 (M75) 105cp 150cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
143 lei
TopTechAuto
1038
497 lei
PieseAutoSuceava
5477
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C Estate (Z02) 1.6 (F35) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
1038
767 lei
PieseAutoSuceava
5477
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C (Z02) 1.6 (F69) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Coupe (T98) 1.6 16V (F07) 103cp FEBI FE49192 2000 2001 2002 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
1038
774 lei
PieseAutoSuceava
5477
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Convertible (T98) 1.6 (F67) 103cp FEBI FE49192 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Hatchback (T98) 1.6 (F08, F48) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Estate (T98) 1.6 (F35) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL INSIGNIA A (G09) 1.6 Turbo (68) 1.6 (68) 116cp 180cp FEBI FE49192 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
143 lei
TopTechAuto
1038
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C GTS (Z02) 1.6 (F68) 105cp FEBI FE49192 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
1038
piese opel corsa b
din categoriaFulie ax came
Opel Zafira
Suceava.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).