Marcă / Model
Astra G
146
Astra H
37
Astra J
4
Combo
2
Combo C
2
Corsa A
10
Corsa B
4
Corsa C
24
Corsa D
4
Frontera
7
Meriva
19
Meriva B
3
Omega
8
Signum
8
Vectra A
10
Vectra B
8
Vectra C
10
Zafira
25
Zafira B
24
Zafira C
11
vezi toate [+]
Județ
Arad
5
Bucuresti
16
Buzau
4
Cluj
10
Constanta
3
Dambovita
12
Giurgiu
3
Hunedoara
1
Ilfov
18
Neamt
5
Satu-Mare
2
Suceava
67
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
408 lei
AutopiesaRO
10704
383 lei
Expertauto1
14454
Electrovalva turbo Opel Astra G [1998 - 2009] Hatchback 3-usi 1.7 DTi MT (75 hp) (F48_ F08_) 1.7D - Y17DT
87 lei
DezRomBragadiru
1304
133 lei
Autoeshop
8127
87 lei
DezmembrariBragadiru
2787
Convertizor de presiune turbina OPEL ASTRA G limuzina (F69_) (1998 - 2009) MTR 12140655
212 lei
PieseMania
698
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO OPEL ASTRA G Hatchback (T98) 2.0 OPC (F08, F48) 192cp 200cp PIERBURG 7.01024.02.0 2002 2003 2004 2005
135 lei
TopTechAuto
857
Electrovalva turbosuflanta Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Opel Astra G 1.7 DTi, Y17DT
30 lei
Dezmembrariandrei
5400
150 lei
Mycarparts
1212
Convertizor de presiune turbocompresor OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) - Cod intern: W20139812 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
133 lei
Autoeshop
8127
135 lei
TopTechAuto
857
Electrovalva control vacuum turbo HYUNDAI ACCENT II, ELANTRA III, GETZ, MATRIX, SANTA FE I, SANTA FE II, TRAJET, KIA CARENS II, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC 1.5-2.0 d 01.00-
214 lei
Xdrive016
8357
214 lei
Xdrive016
8357
533 lei
Pieseautodetop
3391
Electrovalva turbosuflanta Opel Astra G [1998 - 2009] wagon 5-usi 1.7 DTi MT (75 hp) Opel Astra G 1.7 DTi, Y17DT
30 lei
AutoPartsAndrei
9
100 lei
DezmembrariBragadiru
2787
383 lei
Expertauto1
14454
Convertizor de presiune, turbocompresor OPEL ASTRA G combi (F35_) (1998 - 2009) PIERBURG 7.03088.01.0
356 lei
OnePlusAuto
435
356 lei
OnePlusAuto
435
100 lei
DezRomBragadiru
1304
piese opel astra g opel
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.