Marcă / Model
Clio
5
Clio 2
4
Clio 3
3
Espace
1
Espace 3
3
Espace 4
3
Grand Espace
4
Grand Modus
11
Grand Scenic
4
Kangoo
5
Kangoo 2
1
Laguna
3
Laguna 2
4
Mascott
1
Master
5
Megane
4
Megane 2
3
Modus
14
Scenic
2
Scenic 2
3
Symbol
1
Thalia
3
Trafic
4
Twingo 2
2
Vel Satis
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Unitate de control,bujii incandescente Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 2004-2016 #3 00000992121
345 lei
Expertauto1
14461
397 lei
AutopiesaRO
10706
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) (2004 - 2020) HITACHI 132121
362 lei
Luk4Parts
21
Unitate de control,bujii incandescente RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) (2004 - 2020) MEAT & DORIA 7285810
303 lei
Luk4Parts
21
Releu bujii Dacia Logan Sandero MCV Renault Megane Kangoo Clio Scenic Trafic Master Opel Nissan 1.5 1.9 dci
75 lei
Vasiloiu0ncl
7516
349 lei
PieseAutoSuceava
5288
Unitate de control,bujii incandescente (11067BN700 ORG NISS) NISSAN,OPEL,RENAULT
337 lei
PieseAutoSuceava
5288
piese modus
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.