Marcă / Model
Clio
5
Clio 2
19
Clio 3
8
Clio 4
1
Fluence
6
Grand Modus
26
Grand Scenic
8
Kangoo
20
Kangoo 2
3
Laguna
1
Laguna 3
5
Megane
1
Megane 2
22
Megane 3
6
Modus
46
Scenic
1
Scenic 2
24
Scenic 3
7
Symbol
3
Symbol 2
1
Thalia
19
Twingo
1
Twingo 2
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
233 lei
PieseMania
698
200 lei
Expertauto1
14460
Actuator turbo , Motor 1.5 dci, Dacia Logan 2005-, Sandero 2008-, Nissan Almera N16 2003-, Micra K12 2003-, Renault Clio 2 2001-, Megane 2 2002-, Modus 2004-, Scenic 2003-, NTY ECD-RE-003
110 lei
Bestautovest
35193
226 lei
AutopiesaRO
10706
172 lei
TopTechAuto
859
Supapa presiune turbo Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 2004-2016 #2 70225621
200 lei
Expertauto1
14460
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0) (2004 - 2016) METZGER 0892071 piesa NOUA
270 lei
AutopiesaRO
10706
234 lei
TopTechAuto
859
Convertizor de presiune turbina RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) (2004 - 2016) METZGER 0892071
241 lei
PieseMania
698
388 lei
Xdrive016
8357
388 lei
Xdrive016
8357
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT KANGOO (KC0/1_), RENAULT CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - PIERBURG 7.022
181 lei
Pieseautodetop
3392
Convertizor de presiune, turbocompresor RENAULT KANGOO (KC0/1_), RENAULT CLIO Mk II (BB0/1/2_, CB0/1/2_), RENAULT KANGOO Rapid (FC0/1_) - METZGER 089207
392 lei
Pieseautodetop
3392
200 lei
Expertauto1
14460
Supapa presiune vacuum turbo Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 2004-2016 #2 70225621
200 lei
Expertauto1
14460
257 lei
Xdrive016
8357
257 lei
Xdrive016
8357
172 lei
TopTechAuto
859
200 lei
Expertauto1
14460
Valva solenoid turbo Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 2004-2016 #2 70225621
200 lei
Expertauto1
14460
172 lei
TopTechAuto
859
200 lei
Expertauto1
14460
Valva solenoid turbo Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 2004-2016 #4 0892071
33 lei
Expertauto1
14460
piese modus
din categoriaActuator turbo
.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.