Județ
Preț (lei)
Vânzător
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
402 lei
Xdrive016
8407
RELEU BUJII MITSUBISHI L 300 III Platform/Chassis (P1_T ) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
229 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII MITSUBISHI L 300 III Van (P0_V, P1_V, P2_V) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 2001
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII MITSUBISHI L400 Bus (PD_W, PC_W, PA_V, PB_V, PA_W) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII MITSUBISHI GALANT VII Saloon (E5_A, E7_A, E8_A) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 1992 1993 1994 1995 1996
229 lei
TopTechAuto
1008
RELEU BUJII MITSUBISHI L200 (K7_T, K6_T, K5_T) HERTH+BUSS JAKOPARTS J5725001 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
229 lei
TopTechAuto
1008
piese mitsubishi pajero 3 2
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru:
mitsubishi pajero 3 2 di alternator mitsubishi pajero 3 2 dezmembrez mitsubishi pajero 3 2 motor mitsubishi pajero 3 2 mitsubishi pajero 3 2 di d 2007 prezent mitsubishi pajero iii 3.2 di d mitsubishi pajero iii mitsubishi pajero iii v60 v70 rulment fata mitsubishi pajero iii mitsubishi pajero iii v60 Releu bujii Releu bujii Mitsubishi Pajero Releu bujii Mitsubishi Galant