Județ
Preț (lei)
Vânzător
1007 lei
TopTechAuto
1013
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W203), MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) - BER
653 lei
Pieseautodetop
3410
Unitate de control,bujii incandescente (12175077 MTR) CHRYSLER,JEEP,MERCEDES-BENZ
567 lei
PieseAutoSuceava
5458
484 lei
TopTechAuto
1013
Unitate de control,bujii incandescente (EZP-ME-001 EZPME001 Nty) CHRYSLER,JEEP,MERCEDES-BENZ
590 lei
PieseAutoSuceava
5458
475 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) HUCO HUCO132247 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
475 lei
TopTechAuto
1013
Unitate de control,bujii incandescente (7285684 MD) JEEP,MERCEDES-BENZ
983 lei
PieseAutoSuceava
5458
475 lei
TopTechAuto
1013
1007 lei
TopTechAuto
1013
Unitate de control,bujii incandescente (GSE114 BER) JEEP,MERCEDES-BENZ
658 lei
PieseAutoSuceava
5458
1007 lei
TopTechAuto
1013
484 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) OE MERCEDES 642 900 78 01 2005 2006 2007
1007 lei
TopTechAuto
1013
484 lei
TopTechAuto
1013
484 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) SENCOM SEN20279 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
145 lei
TopTechAuto
1013
145 lei
TopTechAuto
1013
145 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) HUCO HUCO132247 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
475 lei
TopTechAuto
1013
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ M-CLASS (W164) HUCO HUCO132247 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
475 lei
TopTechAuto
1013
piese mercedes c class w203
din categoriaReleu bujii
Mercedes C-Class S204
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.