Marcă / Model
B-Max
3
C-Max
14
Ecosport
2
Edge
2
Fiesta
1
Fiesta 5
1
Fiesta 6
3
Focus
5
Focus 2
3
Focus 3
14
Focus C-Max
12
Focus Turnier
13
Fusion
3
Galaxy
16
Galaxy 2
9
Grand C-Max
9
Kuga
14
Mondeo
17
Mondeo 2
6
Mondeo 3
1
Mondeo 4
180
Mondeo 5
2
Mondeo Turnier
87
S-Max
17
Tourneo Connect
2
Tourneo Courier
2
Transit
2
Transit Connect
2
vezi toate [+]
Județ
Alba
1
Arad
4
Arges
2
Bacau
3
Bihor
78
Bucuresti
9
Cluj
34
Galati
2
Giurgiu
6
Iasi
1
Ilfov
4
Mures
1
Neamt
3
Olt
4
Prahova
2
Sibiu
1
Suceava
31
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
376 lei
Autoeshop
8135
186 lei
TopTechAuto
867
535 lei
PieseMania
702
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FORD MONDEO IV Turnier (BA7) (2007 - 2016) METZGER 0884003 piesa NOUA
580 lei
AutopiesaRO
10719
Releu bujii, cod 9M5Q-12A343-AA, Ford Mondeo 4 Turnier, 2.0 TDCI, UFBA (id:567560)
92 lei
DezmaAuto
15185
376 lei
Autoeshop
8135
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FORD GALAXY (WA6), FORD S-MAX (WA6), FORD MONDEO IV limuzina (BA7) - HCO 132119
386 lei
Pieseautodetop
3393
185 lei
Expertauto1
14498
457 lei
OnePlusAuto
435
457 lei
OnePlusAuto
435
200 lei
DezmembrariMures
1013
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente FORD GALAXY (WA6), FORD S-MAX (WA6), FORD MONDEO IV limuzina (BA7) - METZGER 0884003
424 lei
Pieseautodetop
3393
63 lei
DezmaAuto
15185
344 lei
Pieseautodetop
3393
Releu bujii, cod 9M5Q-12A343-AA, Ford Mondeo 4 Turnier, 2.0 tdci (id:557432)
92 lei
DezmaOradea
1530
piese ford mondeo 4
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.