![SUPAPA EVACUARE FORD MONDEO III Turnier (BWY) 2.2 TDCi 2.0 TDCi 2.0 16V DI / TDDi / TDCi 2.0 16V TDDi / TDCi 115cp 130cp 150cp 155cp 90cp FRECCIA 6146/BMCR 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-turnier-bwy-2-2/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-turnier-bwy-2-2-8ec69107840ac058f1a-200-150-2-95-1.jpg)
61 lei
TopTechAuto
1022
![SUPAPA EVACUARE FORD MONDEO III Saloon (B4Y) 2.2 TDCi 2.0 16V TDDi / TDCi 2.0 TDCi 2.0 16V DI / TDDi / TDCi 115cp 130cp 150cp 155cp 90cp FRECCIA 6146/BMCR 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-saloon-b4y-2-2/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-saloon-b4y-2-2-8ec69107840ac058f1a-200-150-2-95-1.jpg)
61 lei
TopTechAuto
1022
![Supapa evacuare PEUGEOT 406 limuzina (8B), PEUGEOT 406 Estate (8E/F), PEUGEOT 406 cupe (8C) - TRW Engine Component 181105](https://www.pieseauto.ro/images/default/icon_no_photo_196x146.png)
Supapa evacuare PEUGEOT 406 limuzina (8B), PEUGEOT 406 Estate (8E/F), PEUGEOT 406 cupe (8C) - TRW Engine Component 181105
77 lei
Pieseautodetop
3411
![SUPAPA EVACUARE FORD MONDEO III (B5Y) 2.0 16V TDDi / TDCi 2.2 TDCi 2.0 TDCi 2.0 16V DI / TDDi / TDCi 115cp 130cp 150cp 155cp 90cp FRECCIA 6146/BMCR 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-b5y-2-0-16v-tddi/supapa-evacuare-ford-mondeo-iii-b5y-2-0-16v-tddi-8ec69107840ac058f1a-200-150-2-95-1.jpg)
61 lei
TopTechAuto
1022
![SUPAPA EVACUARE JAGUAR X-TYPE I Estate (X400) 2.0 D 2.2 D 130cp 146cp 150cp 155cp FRECCIA 6146/BMCR 2004 2005 2006 2007 2008 2009](https://www.pieseauto.ro/poze/supapa-evacuare-jaguar-x-type-i-estate-x400-2-0-d/supapa-evacuare-jaguar-x-type-i-estate-x400-2-0-d-8ec69107840ac058f1a-200-150-2-95-1.jpg)
61 lei
TopTechAuto
1022
piese ford mondeo 2004
din categoriaSupapa evacuare
Ford Kuga
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de evacuare sunt instalate in camera de ardere si lucreaza cu gaze fierbinti, ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 500-900 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale speciale. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza deseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.