Preț (lei)
Vânzător
70 lei
Autoeshop
8246
105 lei
TopTechAuto
1003
Rola curea transmisie Dacia Dokker, Dokker Express, Duster, Lodgy, Logan 2, Logan Mcv 2, Sandero 2, Nissan Juke, Pulsar, Qashqai 2, Renault Capactur, Clio 4 0.9-1.4 02.2009, NTY RNK-RE-018
87 lei
Bestautovest
35530
389 lei
Pieseautodetop
3410
ROLA CUREA ACCESORII DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 16V (KS0L, KS0M, KS0P, KS1S) 1.6 MPI 85 1.6 16V Hi-Flex 1.6 Bifuel 1.6 (KS0B, KS0D, KS0F) 1.4 105cp 75cp 84cp 87cp BTA E2R0026BTA 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
84 lei
TopTechAuto
1003
70 lei
Autoeshop
8246
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (55632 EVR) DACIA,MERCEDES-BENZ,NISSAN,RENAULT
172 lei
PieseAutoSuceava
5451
151 lei
PieseAutoSuceava
5451
30 lei
EngineDepot
1106
Rola ghidare/conducere, curea transmisie DACIA DOKKER Express Box Body/MPV BTA E2R0026BTA
88 lei
Auto_farm
11762
168 lei
Autoactiv016
7649
ROLA GHIDARE/CONDUCERE, CUREA TRANSMISIE DACIA DUSTER/ LOGAN 1,4/1,6 09- 55596MG/ROLKA
54 lei
Unipartcraiova
1565
148 lei
Pieseautodetop
3410
103 lei
Bestautovest
35530
105 lei
TopTechAuto
1003
ROLA CUREA ACCESORII DACIA LOGAN MCV II 1.0 LPG (K8ML) TCe 90 (K8M1) TCe 90 LPG 1.0 TCe 100 101cp 90cp INA 532 0668 10 2013
105 lei
TopTechAuto
1003
70 lei
Autoeshop
8246
70 lei
Autoeshop
8246
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (T36413 GAT) DACIA,LADA,RENAULT
58 lei
PieseAutoSuceava
5451
78 lei
PieseAutoSuceava
5451
194 lei
Pieseautodetop
3410
Rola ghidare/conducere, curea transmisie DACIA LOGAN (LS_), DACIA LOGAN MCV (KS_), RENAULT LAGUNA III (BT0/1) - RUVILLE 55634
430 lei
Pieseautodetop
3410
Rola ghidare/conducere, curea transmisie RENAULT CLIO II (BB_, CB_) BTA E2R0006BTA
82 lei
Auto_farm
11762
piese dacia logan
din categoriaRola ghidaj accesorii
Dacia Duster
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.