Marcă / Model
E36
83
E39
59
E46
77
E60
66
E61
64
E65
51
E66
51
E81
2
E82
3
E87
2
E88
3
E90
14
E91
14
E92
14
E93
14
F01
3
F02
3
F06
2
F07
2
F10
13
F11
13
F12
2
F13
2
F20
118
F21
118
F22
3
F23
2
F30
118
F31
118
F32
3
F33
3
F34
3
F36
3
F40
2
F44
2
F45
2
F46
2
G11
2
G14
1
G15
1
G20
2
G30
2
G31
2
G32
2
i8
1
X1
3
X1 F48
1
X2 F39
1
X3 E83
63
X3 F25
2
X3 G01
1
X4 F26
1
X4 G02
1
X5 E53
52
X5 E70
1
X5 F15
1
X6 E71
2
X6 F16
1
Z4 E85
16
Z4 E89
12
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
SUPAPA EVACUARE BMW 5 Touring (E61) 525 i 525 xi 523 i 177cp 190cp 211cp 218cp FRECCIA 6731/BM 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
71 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA EVACUARE BMW 5 Touring (F11) 523 i 204cp FRECCIA 6731/BM 2009 2010 2011
71 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA EVACUARE BMW 5 (E60) 525 i 525 xi 523 i 177cp 190cp 211cp 218cp FRECCIA 6731/BM 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
71 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA EVACUARE BMW 5 Touring (E61) 525 i 192cp AE V91926 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
57 lei
TopTechAuto
985
54 lei
TopTechAuto
985
54 lei
TopTechAuto
985
SUPAPA EVACUARE BMW 5 Touring (E34) 525 ix 525 i 192cp FRECCIA 4865/RCR 1991 1992 1993 1994 1995 1996
54 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
57 lei
TopTechAuto
985
piese bmw 5
din categoriaSupapa evacuare
Suceava.Supapele sunt elementele care inchid si deschid orificiile de trecere a amestecului combustibil in cilindrii motorului si in afara acestora: supapele de admisie permit intrarea amestecului combustibil din galeria de amisie, iar cele de evacuare permit iesirea gazelor arse catre galeria de evacuare. Supapele sunt formate dintr-o tija cilindrica si un taler care opreste efectiv trecerea gazelor prin asezarea etansa pe scaunul supapei. Supapele sunt intens solicitate termic, mecanic si la uzura. Deoarece supapele de evacuare sunt instalate in camera de ardere si lucreaza cu gaze fierbinti, ele pot ajunge sa lucreze la temperaturi de 500-900 de grade Celsius si trebuie fabricate din materiale speciale. In vederea imbunatatirii performantelor motoarelor se opteaza deseori pentru marirea numarului de supape aferente fiecarui cilindru, cea mai uzuala varianta actuala fiind cea cu 4 supape pe piston. Inlocuirea supapelor unui motor presupune cunostinte solide de mecanica si accesul la o serie de scule si echipamente speciale.