Marcă / Model
Amarok
7
Arteon
1
Beetle
30
Bora
231
Caddy
90
Caravelle
16
Crafter
77
Eos
78
Fox
5
Golf 3
79
Golf 4
82
Golf 5
92
Golf 6
76
Golf 7
6
Jetta
99
LT
71
Lupo
79
New Beetle
18
Passat B4
77
Passat B5
77
Passat B6
83
Passat B7
77
Passat B7 Alltrack
4
Passat B8
4
Passat CC
75
Polo 6N
2
Polo 6R
1
Polo 9N
102
Scirocco
5
Sharan
15
T4
78
T5
76
Tiguan
76
Tiguan 5N
5
Touran
85
TRANSPORTER
82
Vento
79
vezi toate [+]
Județ
Arad
10
Bihor
71
Brasov
1
Bucuresti
21
Cluj
21
Dolj
3
Galati
1
Ilfov
1
Maramures
6
Neamt
14
Sibiu
4
Suceava
40
Timis
36
Valcea
1
Vrancea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
153 lei
AutopiesaRO
10719
Releu comanda bujii incandescente VOLKSWAGEN BORA (1J2) - Cod intern: W20205266 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
261 lei
Autoeshop
8135
150 lei
SDG
4477
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Volkswagen VW BORA combi (1J6) 1999-2005 #2 0281003027
256 lei
Expertauto1
14498
79 lei
TopTechAuto
867
256 lei
Expertauto1
14498
Releu bujii incandescente 357911253 C131L1 357911253 Volkswagen VW Bora [1998 - 2005] Sedan 1.9 TDI MT (101 hp)
30 lei
AutoEfrem
244
Unitate de control,bujii incandescente VW BORA (1J2) (1998 - 2005) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10719
90 lei
DezautoAdrian
642
13 lei
Unipartcraiova
1553
50 lei
Adyrewe
1488
Releu bujii 103 Volkswagen Golf III IV Caddy Passat B4 Polo Transporter Touareg Vento Skoda Seat Audi 357911253
50 lei
Vasiloiu0ncl
7522
144 lei
PieseMania
702
142 lei
Comnico
4674
piese auto vw bora
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.