Județ
Preț (lei)
Vânzător
155 lei
Pieseautodetop
3403
47 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare conducere curea transmisie 30923 FEBI BILSTEIN pentru Audi A4 2004 2005 2006 2007 2008
94 lei
TopTechAuto
929
62 lei
Bestautovest
35360
155 lei
Pieseautodetop
3403
Rola ghidare conducere curea transmisie VKM 31041 SKF pentru Audi A4 1997 1998 1999 2000
47 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5) - SKF VKM 31041
54 lei
Pieseautodetop
3403
73 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare conducere curea transmisie VKM 31303 SKF pentru Audi A4 2012 2013 2014 2015 2016
68 lei
TopTechAuto
929
51 lei
TopTechAuto
929
63 lei
TopTechAuto
929
94 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5) - MAPCO 23867
41 lei
Pieseautodetop
3403
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5), AUDI A8 limuzina (4D2, 4D8) - DAYCO APV2134
113 lei
Pieseautodetop
3403
94 lei
TopTechAuto
929
94 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare conducere curea transmisie 30923 FEBI BILSTEIN pentru Audi A5 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
94 lei
TopTechAuto
929
55 lei
Pieseautodetop
3403
94 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SL (R129), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), AUDI A4 limuzina (8D2, B5) - RUVILLE 55700
57 lei
Pieseautodetop
3403
94 lei
TopTechAuto
929
68 lei
TopTechAuto
929
Rola ghidare conducere curea transmisie 532 0557 10 INA pentru Audi A8 2011 2012 2013
73 lei
TopTechAuto
929
73 lei
TopTechAuto
929
73 lei
TopTechAuto
929
piese audi a4 2003
din categoriaRola ghidaj accesorii
Audi A7
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.