Preț (lei)
Vânzător
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G combi (F35_) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
ROLA CUREA ACCESORII OPEL ASTRA G Estate Van (F70) 1.6 LPG (F70) 1.6 (F70) 101cp 75cp 84cp SWAG SW10923781 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
79 lei
TopTechAuto
927
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie VW 1,0-1,8 95- POLO-GOLF/VENTO - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN BEETLE Cabriolet (5C7) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN BORA combi (1J6) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN GOLF Mk II (19E, 1G1) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie SEAT LEON (1M1) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA FABIA (6Y2) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
88 lei
Autoeshop
8186
piese astra g 1998 2002
din categoriaRola ghidaj accesorii
Opel Combo C
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.