88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G cupe (F07_) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G limuzina (F69_) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA Combi (1U5) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN BEETLE Cabriolet (5C7) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN GOLF Mk II (19E, 1G1) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN GOLF Mk III Cabriolet (1E7) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie VOLKSWAGEN GOLF Mk III Estate (1H5) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA (1U2) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA (5E3) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie SEAT AROSA (6H) - Cod intern: W20117594 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
88 lei
Autoeshop
8280
piese astra g 1998 2002
din categoriaRola ghidaj accesorii
Opel Combo C
Cluj.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.