Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Releu bujii opel astra g zafira a vectra c corsa c saab 9-3 1.7 2.0 dti 1999 - 2005 cod: 09132691
100 lei
Scopauto
1675
50 lei
AutoDezTLK
992
225 lei
Autoeshop
8225
Unitate de control bujii incandescente OPEL ASTRA G Cabriolet (F67) - Cod intern: W20289377 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
225 lei
Autoeshop
8225
Unitate de control,bujii incandescente OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_), OPEL ASTRA G combi (F35_), OPEL ASTRA G limuzina (F69_) - BERU GSE142
301 lei
Pieseautodetop
3405
225 lei
CadyAutoConstanta
4804
Releu bujii incandescente FIAT SEDICI, OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, FRONTERA B, MERIVA A 1.3D-2.2D 11.96-
323 lei
Xdrive016
8397
Unitate de control,bujii incandescente (4RV008188601 HELLA) OPEL,VAUXHALL
309 lei
PieseAutoSuceava
5440
223 lei
TopTechAuto
985
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_), OPEL ASTRA G combi (F35_), OPEL ASTRA G limuzina (F69_) - METZGER
278 lei
Pieseautodetop
3405
225 lei
Autoeshop
8225
225 lei
Autoeshop
8225
185 lei
CadyAutoConstanta
4804
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (55354141 OPEL) OPEL,SAAB
565 lei
PieseAutoSuceava
5440
308 lei
PieseAutoSuceava
5440
223 lei
TopTechAuto
985
piesa opel astra g
din categoriaReleu bujii
Opel Corsa A
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.