Județ
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
101 lei
TopTechAuto
985
184 lei
Pieseautodetop
3405
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Hatchback (T98) 1.4 16V (F08, F48) 1.6 16V (F08, F48) 1.8 16V (F08, F48) 101cp 116cp 90cp OE OPEL 90528768 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
101 lei
TopTechAuto
985
25 lei
Alexandrumanager
2410
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Estate (T98) 1.6 16V (F35) 1.8 16V (F35) 1.4 16V (F35) 1.6 CNG (F35) 101cp 116cp 90cp 97cp OE OPEL 90528768 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
101 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Convertible (T98) 1.6 16V (F67) 101cp OE OPEL 90528768 2001 2002 2003 2004 2005
101 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
Roata dintata, ax cu came Partea de admisie (49192 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
122 lei
PieseAutoSuceava
5440
25 lei
Alexandrumanager
2410
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Coupe (T98) 1.6 16V (F07) 103cp FEBI FE49192 2000 2001 2002 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Estate (T98) 1.6 (F35) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004
143 lei
TopTechAuto
985
123 lei
PieseAutoSuceava
5440
143 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA H (A04) 1.6 Turbo (L48) 1.6 (L48) 105cp 180cp FEBI FE49192 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA J (P10) 1.6 Turbo (68) 180cp FEBI FE49192 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA H GTC (A04) 1.6 Turbo (L08) 1.6 (L08) 105cp 180cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008 2009 2010
143 lei
TopTechAuto
985
143 lei
TopTechAuto
985
101 lei
TopTechAuto
985
piesa opel astra g
din categoriaFulie ax came
Opel Corsa A
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).