Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
537 lei
TopTechAuto
1008
779 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 2.2 HDi (6D4HPH) 2.2 HDi 170 (6D4HTH) 163cp 170cp AE CAM976 2006 2007 2008 2009 2010
565 lei
TopTechAuto
1008
779 lei
TopTechAuto
1008
565 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_) 2.2 HDi 170 2.2 HDi 163cp 170cp KOLBENSCHMIDT 50 007 707 2006 2007 2008 2009 2010
537 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC) 109cp AMC AMC647253 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
716 lei
TopTechAuto
1008
716 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi (6DRHHA) 2.0 HDi (6DRHRH) 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) 136cp 140cp 163cp OE FORD 1683717 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
306 lei
TopTechAuto
1008
795 lei
TopTechAuto
1008
795 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 2.7 HDi (6DUHZJ, 6DUHZF) 204cp AE CAM987 2005 2006 2007 2008 2009 2010
1021 lei
TopTechAuto
1008
1021 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_) 2.0 HDi 2.0 HDi 135 136cp 140cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
448 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 1.6 HDi 110 (6D9HZC, 6D9HYC) 109cp AE CAM747 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
795 lei
TopTechAuto
1008
795 lei
TopTechAuto
1008
822 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_) 2.0 HDi 2.0 HDi 135 126cp 136cp 140cp AE CAM748 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
822 lei
TopTechAuto
1008
823 lei
TopTechAuto
1008
823 lei
TopTechAuto
1008
AX CU CAME PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 HDi (6DRHRH) 2.0 HDi 135 (6DRHRH, 6DRHRE, 6DRHRG, 6DRHRJ) 2.0 HDi (6DRHHA) 136cp 140cp 163cp FRECCIA CM05-2176 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
448 lei
TopTechAuto
1008
306 lei
TopTechAuto
1008
472 lei
TopTechAuto
1008
peugeot 407 2006
din categoriaAxe came
Radauti Suceava.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.