Marcă / Model
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
351 lei
TopTechAuto
1007
227 lei
TopTechAuto
1007
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 207 2006-2015 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
351 lei
TopTechAuto
1007
227 lei
TopTechAuto
1007
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO C30 2006-2012 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
SUPAPA REGLARE PRESIUNE TURBO PEUGEOT 407 SW (6E_, 6D_) 2.0 HDi 2.0 HDi 135 136cp 140cp GARRETT 0375P0-CK 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
394 lei
TopTechAuto
1007
394 lei
TopTechAuto
1007
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 307 2003-2009 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 308 2007-2014 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 5008 2009-2017 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor PEUGEOT 206 2004-n/a PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor FORD C-MAX 2007-2010 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO S40 2005-2012 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN XSARA 2004-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor VOLVO S80 2010-2011 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
Convertizor de presiune, turbocompresor CITROEN C4 2004-2013 PIERBURG 7.00968.04.0
202 lei
TopTechMotor
81
peugeot 407 2006
din categoriaActuator turbo
Radauti Suceava.Actuatorul turbo, parte a sistemului de supraalimentare, este responsabil cu reglajul presiunii in turbina, actionand la unele modele west gate-ul, iar la altele modificand geometria variabila. Actuatorul poate fi vacuumatic sau electronic. Modelele noi au facut trecerea spre actuatorul electronic deoarece acesta are o precizie mai buna si da un plus de performanta turbo-compresorului. Sistemele pe vaccum cu capsula vacuumatica s-au dovedit a fi foarte fiabile in timp, insa nu au acuratetea celor electronice.