Marcă / Model
1007
462
206
466
206 cc
7
207
466
207 cc
7
3008
387
307
470
308
464
407
462
5008
455
EXPERT
285
Partner
186
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
726 lei
TopTechAuto
931
489 lei
Autoeshop
8190
Ax cu came PEUGEOT 307 SW (3H) - Cod intern: W20184639 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
844 lei
Autoeshop
8190
675 lei
Pieseautodetop
3403
726 lei
TopTechAuto
931
Ax cu came PEUGEOT 307 SW (3H) - Cod intern: W20184627 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
633 lei
Autoeshop
8190
627 lei
Autoeshop
8190
Ax cu came PEUGEOT 206 hatchback (2A/C), PEUGEOT 206 CC (2D), PEUGEOT 307 (3A/C) - AE CAM746
675 lei
Pieseautodetop
3403
726 lei
TopTechAuto
931
726 lei
TopTechAuto
931
Ax cu came Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - CAMPRO CP15026
944 lei
Pieseautodetop
3403
805 lei
TopTechAuto
931
Ax cu came CAM747 AE spre evacuare pentru Peugeot 307 1.6 sw [3h] hdi 90 motorina 90cp/66kw 9HV (DV6ATED4); 9HV (DV6TED4B); 9HV (DV6TED4BU); 9HX (DV6ATED4); 9HX (DV6AUTED4) 2006 2007 2008
805 lei
TopTechAuto
931
Set ax cu came Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - RUVILLE 225904
5477 lei
Pieseautodetop
3403
805 lei
TopTechAuto
931
805 lei
TopTechAuto
931
Ax cu came Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - RUVILLE 215916
1526 lei
Pieseautodetop
3403
642 lei
TopTechAuto
931
Ax cu came 647254 AMC partea de admisie pentru Peugeot 308 1.6 sw combi hdi motorina 109cp/80kw 9HZ (DV6TED4) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024
726 lei
TopTechAuto
931
1526 lei
Pieseautodetop
3403
610 lei
Pieseautodetop
3403
peugeot 307 sw 1.6 hdi 2006
din categoriaAxe came
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.