Marcă / Model
1007
21
106
11
107
15
206
40
206 cc
11
207
25
207 cc
7
208
1
3008
11
307
281
307 cc
43
308
16
4007
10
406
28
407
25
5008
12
508
21
607
29
807
26
Bipper
11
Boxer
12
EXPERT
33
Partner
23
vezi toate [+]
Județ
Alba
2
Arad
15
Arges
3
Bacau
2
Bihor
40
Botosani
1
Bucuresti
33
Cluj
6
Dambovita
1
Dolj
1
Galati
2
Giurgiu
1
Harghita
1
Ialomita
1
Iasi
3
Ilfov
8
Maramures
5
Mures
2
Neamt
35
Prahova
11
Salaj
1
Satu-Mare
1
Suceava
59
Teleorman
1
Timis
54
Valcea
3
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
122 lei
DezmembrariBragadiru
2788
135 lei
DezmaOradea
1521
252 lei
AutopiesaRO
10709
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 307 CC (3B) (2003 - 2016) Febi Bilstein 18342
211 lei
PieseMania
698
180 lei
Autoeshop
8127
Releu Bujie Incandescenta Peugeot 207 307 407 308 Citroen C4 C5 1.6 HDI 9HZ 9HX 2004-2012 ⭐⭐⭐⭐⭐
30 lei
Alexandrumanager
2384
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 307 CC (3B) (2003 - 2016) SWAG 62 91 8342 piesa NOUA
211 lei
AutopiesaRO
10709
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente PEUGEOT 307 CC (3B) (2003 - 2016) METZGER 0884027
196 lei
PieseMania
698
173 lei
Expertauto1
14468
peugeot 307 auto
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.