Județ
Preț (lei)
Vânzător
91 lei
Pieseautodetop
3404
Rola ghidare/conducere curea transmisie PEUGEOT 206 CC (2D) - Cod intern: W20203646 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8212
92 lei
Autoeshop
8212
ROLA CUREA ACCESORII PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90 2.0 HDi 135 2.0 HDI 110 107cp 136cp 90cp BTA E2R5544BTA 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
76 lei
TopTechAuto
969
ROLA CUREA ACCESORII PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 HDI 90 2.0 HDi 135 2.0 HDI 110 107cp 136cp 90cp INA 532 0143 10 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
90 lei
TopTechAuto
969
83 lei
Auto_farm
11747
Rola ghidare/conducere, curea transmisie PEUGEOT RANCH caroserie (5), PEUGEOT GRAND RAID microbus (5F), PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - SWAG 62 91 9749
272 lei
Pieseautodetop
3404
75 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - Cod intern: W20203646 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8212
65 lei
Pieseautodetop
3404
Rola ghidare/conducere, curea transmisie Citroen BERLINGO I caroserie (M_), Citroen BERLINGO (MF), PEUGEOT RANCH caroserie (5) - AUTEX 651975
195 lei
Pieseautodetop
3404
76 lei
TopTechAuto
969
63 lei
Autoeshop
8212
Rola ghidare/conducere curea transmisie PEUGEOT 206 SW (2E/K) - Cod intern: W20203646 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
63 lei
Autoeshop
8212
ROLA CUREA ACCESORII PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 HDI 90 2.0 HDI 110 107cp 90cp INA 532 0143 10 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
90 lei
TopTechAuto
969
63 lei
Autoeshop
8212
195 lei
Pieseautodetop
3404
Rola ghidare/conducere curea transmisie PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - Cod intern: W20034510 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
92 lei
Autoeshop
8212
peugeot 206 2002 2008
din categoriaRola ghidaj accesorii
Peugeot 307
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.