Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător

200 lei
Titano
1529

150 lei
Moroparts
4595
![Conducta retur injectoare Volkswagen Passat B7 (365) Variant [Fabr 2010-2014] OEM 2.0 TDI CFFB 103KW / 140CP 2.0 TDI CFFB 103KW / 140CP](https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-retur-injectoare-volkswagen-passat-b7/conducta-retur-injectoare-volkswagen-passat-b7-ac8ac10d8e284827f9d-0-0-0-0-0.jpg)
Conducta retur injectoare Volkswagen Passat B7 (365) Variant [Fabr 2010-2014] OEM 2.0 TDI CFFB 103KW / 140CP 2.0 TDI CFFB 103KW / 140CP
112 lei
Dezmembraru
3223
![Rampa retur injectoare Volkswagen VW Passat B7 [2010 - 2015] Variant wagon 5-usi 2.0 TDI (140 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7-1189510cd495b89b4cb-0-0-0-0-0.jpg)
80 lei
DezHorpazIasi
3348
![Rampa retur injectoare Volkswagen VW Passat B7 [2010 - 2015] Variant wagon 5-usi 2.0 TDI (140 hp) 2.0tdi CFFB, culoare negru LC9X / cutie manuala NFU](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7-20a3810d6c5c80d85a4-0-0-0-0-0.jpg)
Rampa retur injectoare Volkswagen VW Passat B7 [2010 - 2015] Variant wagon 5-usi 2.0 TDI (140 hp) 2.0tdi CFFB, culoare negru LC9X / cutie manuala NFU
80 lei
DezHorpazIasi
3348
![Rampa retur injectoare Volkswagen VW Passat B7 [2010 - 2015] Variant wagon 5-usi 2.0 TDI (140 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7/rampa-retur-injectoare-volkswagen-vw-passat-b7-4094a1042a63d008b4e-0-0-0-0-0.jpg)
Rampa retur injectoare Volkswagen VW Passat B7 [2010 - 2015] Variant wagon 5-usi 2.0 TDI (140 hp)
100 lei
DezHorpazIasi
3348
passat b7 variant
din categoriaRampa retur injectoare
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.
Vezi şi ofertele pentru: