Marcă / Model
Agila
16
Agila B
16
Astra G
49
Astra H
46
Combo
8
Combo C
5
Corsa A
41
Corsa B
44
Corsa C
44
Corsa D
1
Frontera
25
Meriva
41
Meriva B
41
Omega
25
Signum
42
Tigra
12
Vectra A
43
Vectra B
94
Vectra C
72
Zafira
44
Zafira B
43
Zafira C
42
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
223 lei
TopTechAuto
862
100 lei
KingAutoDezmembrari
1352
100 lei
EcoPieseAuto
1832
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_) - METZGER 08840
265 lei
Pieseautodetop
3392
RELEU BUJII OPEL VECTRA B (J96) HUCO HUCO132048 1997 1998 1999 2000 2001 2002
223 lei
TopTechAuto
862
Unitate de control bujii incandescente OPEL ZAFIRA B (A05) - Cod intern: W20289378 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
268 lei
Autoeshop
8127
268 lei
Autoeshop
8127
Releu Bujii Opel Vectra B 2000/09-2002/04 2.2 DTi 16V 88KW 120CP Cod 09132691 / 09 132 691
100 lei
EcoPieseAuto
1832
204 lei
Pieseautodetop
3392
223 lei
TopTechAuto
862
263 lei
TopTechAuto
862
opel vectra b 2000
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.