Preț (lei)
Vânzător
198 lei
Pieseautodetop
3411
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C combi - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
95 lei
Auto_farm
11789
70 lei
TopTechAuto
1050
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_) - DAYCO APV2237
202 lei
Pieseautodetop
3411
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C GTS - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
70 lei
TopTechAuto
1050
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ZAFIRA A (F75_) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
95 lei
Auto_farm
11789
249 lei
Pieseautodetop
3411
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL SIGNUM - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou / sasiu (901, 902), OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_) - GA
261 lei
Pieseautodetop
3411
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL ASTRA G hatchback (F48_, F08_), OPEL ASTRA G combi (F35_), OPEL ASTRA G limuzina (F69_) - SASIC 1626144
282 lei
Pieseautodetop
3411
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ C-CLASS cupe (C204) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
267 lei
Pieseautodetop
3411
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G cupe (F07_) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G Delvan (F70) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
270 lei
Pieseautodetop
3411
84 lei
Autoeshop
8280
opel vectra a 1995 c
din categoriaRola ghidaj accesorii
Opel Signum
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.