Marcă / Model
Preț (lei)
Vânzător
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C GTS - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
64 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C - Cod intern: W20152621 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
64 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C combi - Cod intern: W20152621 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
64 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL VECTRA C combi - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL SIGNUM - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G cupe (F07_) - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G Delvan (F70) - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G Cabriolet (F67) - Cod intern: W20034540 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
87 lei
Autoeshop
8280
87 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
Rola ghidare/conducere curea transmisie OPEL ASTRA G Cabriolet (F67) - Cod intern: W20203612 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
84 lei
Autoeshop
8280
opel vectra a 1995 c
din categoriaRola ghidaj accesorii
Cluj. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.