143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
122 lei
PieseAutoSuceava
5423
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA J Sports Tourer (P10) 1.6 Turbo (35) 180cp FEBI FE49192 2010 2011 2012 2013 2014 2015
143 lei
TopTechAuto
969
Roata dintata, ax cu came Partea de evacuare (49193 FEBI BILSTEIN) OPEL,VAUXHALL
123 lei
PieseAutoSuceava
5423
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Estate (T98) 1.6 (F35) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004
143 lei
TopTechAuto
969
568 lei
PieseAutoSuceava
5423
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Coupe (T98) 1.6 16V (F07) 103cp FEBI FE49192 2000 2001 2002 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
969
452 lei
PieseAutoSuceava
5423
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Convertible (T98) 1.6 (F67) 103cp FEBI FE49192 2003 2004 2005
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA H TwinTop (A04) 1.6 (L67) 1.6 Turbo (L67) 105cp 180cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008 2009 2010
143 lei
TopTechAuto
969
515 lei
PieseAutoSuceava
5423
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ASTRA G Saloon (T98) 1.6 (F69) 103cp FEBI FE49192 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL CORSA E (X15) 1.6 Turbo (08, 68) 207cp FEBI FE49192 2015
143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C (Z02) 1.6 (F69) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL VECTRA C Estate (Z02) 1.6 (F35) 105cp FEBI FE49192 2005 2006 2007 2008
143 lei
TopTechAuto
969
143 lei
TopTechAuto
969
ROATA DINTATA AX CU CAME OPEL ZAFIRA TOURER C (P12) 1.6 CNG (75) 150cp FEBI FE49192 2011
143 lei
TopTechAuto
969
opel astra j
din categoriaFulie ax came
Opel Vectra C
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).