Marcă / Model
Agila
43
Agila B
11
Astra G
93
Astra H
91
Astra J
1
Combo
93
Combo C
58
Combo D
6
Corsa A
22
Corsa B
18
Corsa C
55
Corsa D
5
Frontera
5
Meriva
16
Meriva B
12
Omega
6
Signum
14
Tigra
4
Vectra A
10
Vectra B
19
Vectra C
22
Zafira
20
Zafira B
17
Zafira C
17
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
278 lei
Pieseautodetop
3392
336 lei
Autoactiv016
7618
223 lei
TopTechAuto
865
323 lei
Xdrive016
8359
Releu instalatia de comanda bujii incandescente 0884023 METZGER pentru Opel Astra Opel Vectra Opel Corsa Opel Vita Opel Combo Opel Zafira
379 lei
Comnico
4674
223 lei
TopTechAuto
865
223 lei
TopTechAuto
865
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (55353011 OPEL) OPEL,SAAB
460 lei
PieseAutoSuceava
5296
308 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_), OPEL VECTRA B hatchback (38_), OPEL VECTRA B (36_) - METZGER 08840
265 lei
Pieseautodetop
3392
223 lei
TopTechAuto
865
223 lei
TopTechAuto
865
263 lei
TopTechAuto
865
263 lei
TopTechAuto
865
Unitate de control,bujii incandescente (4RV008188601 HELLA) OPEL,VAUXHALL
309 lei
PieseAutoSuceava
5296
263 lei
TopTechAuto
865
263 lei
TopTechAuto
865
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (55354141 OPEL) OPEL,SAAB
565 lei
PieseAutoSuceava
5296
223 lei
TopTechAuto
865
223 lei
TopTechAuto
865
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (GSE142 BorgWarner (BERU)) OPEL
225 lei
PieseAutoSuceava
5296
RELEU BUJII OPEL ASTRA H Estate (A04) HUCO HUCO132048 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
223 lei
TopTechAuto
865
opel astra g opel combo
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.