Adam
1
Agila
6
Agila B
6
Antara
4
Astra F
904
Astra G
113
Astra H
8
Astra J
32
Combo
92
Combo C
57
Combo D
20
Combo E
66
Corsa A
122
Corsa B
112
Corsa C
111
Corsa D
36
Corsa E
62
Corsa F
144
Frontera
14
Meriva
19
Meriva B
18
Omega
16
Tigra
20
Vectra A
84
Vectra B
70
Vectra C
57
Zafira
13
Zafira B
13
Zafira C
13
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
500 lei
Dacsif_auto
2047
542 lei
AutopiesaRO
10731
AX CU CAME OPEL ASTRA F Convertible (T92) 1.6 i 1.4 Si 75cp 82cp AE CAM735 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001
482 lei
TopTechAuto
888
Ax cu came OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), OPEL ASTRA F (56_, 57_) - FAI AutoParts C218
450 lei
Pieseautodetop
3396
482 lei
TopTechAuto
888
Ax cu came OPEL ASTRA F Combi (51, 52) (1991 - 1998) FEBI BILSTEIN 18811 piesa NOUA
542 lei
AutopiesaRO
10731
Ax came + suport Opel Astra F Corsa B Vectra A B Tigra A Daewoo Cielo Nexia 1.4i 8v 1.6i 8v 90234971
200 lei
Vasiloiu0ncl
7530
Ax chiulasa Opel ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1991-1998 #2 18811
408 lei
Expertauto1
14554
Ax cu came OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), OPEL ASTRA F (56_, 57_) - FAI AutoParts C219
451 lei
Pieseautodetop
3396
Ax cu came OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), OPEL ASTRA F (56_, 57_) - AE CAM457
545 lei
Pieseautodetop
3396
546 lei
PieseMania
709
546 lei
PieseMania
709
Ax cu came 50006392 KOLBENSCHMIDT pentru Opel Corsa Opel Vita Opel Tigra Opel Vectra Opel Astra Opel Zafira
471 lei
Comnico
4678
AX CU CAME OPEL ASTRA F CLASSIC Hatchback (T92) 1.6 i (F08, M08, F68, M68) 75cp AE CAM735 1998 1999 2000 2001 2002
482 lei
TopTechAuto
888
482 lei
TopTechAuto
888
Ax cu came OPEL COMBO (71_), OPEL VITA B (73_, 78_, 79_), OPEL ASTRA F (56_, 57_) - AE CAM456
503 lei
Pieseautodetop
3396
opel astra f
din categoriaAxe came
Opel
.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.