Marcă / Model
Astra F
47
Astra G
55
Astra H
50
Meriva
1
Meriva B
1
Omega
1
Vectra A
37
Vectra B
22
Vectra C
57
Zafira
29
Zafira B
13
Zafira C
18
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
58 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F (T92) DELPHI TC397 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
58 lei
TopTechAuto
867
448 lei
Pieseautodetop
3393
75 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F Estate Van (T92) TRW MOTO JBJ150 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
65 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F Estate Van (T92) MOOG OP-BJ-5567 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
57 lei
TopTechAuto
867
51 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F (T92) FEBI FE05170 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
64 lei
TopTechAuto
867
75 lei
TopTechAuto
867
63 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F (T92) TRW MOTO JBJ150 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
65 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F (T92) MOOG OP-BJ-5567 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
57 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F Hatchback (T92) DELPHI TC397 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
58 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA F Estate (T92) DELPHI TC397 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
58 lei
TopTechAuto
867
51 lei
TopTechAuto
867
59 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA G Hatchback (T98) REINHOCH RH03-5008 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
51 lei
TopTechAuto
867
59 lei
TopTechAuto
867
59 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA G Saloon (T98) DELPHI TC687 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
59 lei
TopTechAuto
867
51 lei
TopTechAuto
867
51 lei
TopTechAuto
867
PIVOT Fata Dreapta/Stanga OPEL ASTRA G Estate (T98) REINHOCH RH03-5008 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
51 lei
TopTechAuto
867
51 lei
TopTechAuto
867
64 lei
TopTechAuto
867
opel astra 17 td
din categoriaPivot
.Pivotul este o piesa din fier cu capat de cauciuc, care face legatura dintre bascula si fuzeta. Fiind supus multor socuri de la gropi si franari cu obstacole, pivotul se uzeaza in timp si prinde joc. Un pivot stricat are un sunet specific de cloncanit la roata, chiar si la cele mai mici denivelari. Cauciucul se toceste sau se crapa de la vechime, asa ca surubul intra in contact direct cu metalul fuzetei, facand un sunet de fier pe fier.