Marcă / Model
Fabia
5
Fabia 2
19
Octavia
102
Octavia 2
21
Praktik
10
Rapid
8
Roomster
14
Superb
3
Superb 2
18
Superb 3
4
Yeti
9
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
83 lei
TopTechAuto
867
83 lei
TopTechAuto
867
88 lei
Comnico
4674
94 lei
Pieseautodetop
3393
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA (1U2) - Cod intern: W20152634 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8136
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA (5E3) - Cod intern: W20152634 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
51 lei
Autoeshop
8136
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SKODA OCTAVIA (1U2), VW GOLF Mk IV (1J1), VW GOLF Mk IV Estate (1J5) - TOPRAN 108 172
227 lei
Pieseautodetop
3393
220 lei
Pieseautodetop
3393
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (1000090019 MEYLE) AUDI,SEAT,SKODA,VW
49 lei
PieseAutoSuceava
5305
ROLA CUREA ACCESORII SKODA OCTAVIA II (1Z3) 1.6 FSI 1.4 TSI 115cp 122cp INA 532 0346 10 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
74 lei
TopTechAuto
867
74 lei
TopTechAuto
867
107 lei
Comnico
4674
Rola ghidare conducere curea transmisie T36083 GATES pentru Skoda Octavia Vw Golf Vw Bora Vw Jetta Seat Leon Seat Toledo
130 lei
Comnico
4674
90 lei
Pieseautodetop
3393
51 lei
Autoeshop
8136
Rola ghidare/conducere curea transmisie SKODA OCTAVIA (1U2) - Cod intern: W20229474 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
97 lei
Autoeshop
8136
220 lei
Pieseautodetop
3393
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SKODA OCTAVIA (1U2), VW GOLF Mk IV (1J1), VW GOLF Mk IV Estate (1J5) - SASIC 1626162
250 lei
Pieseautodetop
3393
Rola ghidare/conducere, curea transmisie (55779 EVR) AUDI,SEAT,SKODA,SKODA (SVW),VW,VW (FAW),VW (SVW)
54 lei
PieseAutoSuceava
5305
octavia 2 fsi
din categoriaRola ghidaj accesorii
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.