Marcă / Model
Audi
5
BMW
1
Chevrolet
7
Citroen
9
Dacia
1
Daewoo
3
Ford
6
Mercedes
13
Opel
2
Peugeot
4
Renault
5
Seat
5
Skoda
4
Volkswagen
16
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
200 lei
SDG
4467
350 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor BMW Seria 1 E81 E87 2.0 D 2007 - 2011 Cod A2C53179480 A2C53025095 [M3946]
200 lei
SDG
4467
130 lei
SDG
4467
150 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Mercedes Clasa B Class W245 2.0 CDI 2005 - 2012 Cod A1694700594 0580303050 [M3948]
150 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Chevrolet Aveo 1.4 B 2003 - 2011 Cod 96447642 [M4590]
120 lei
SDG
4467
120 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Ford Kuga 1 2.0 TDCI 2008 - 2013 Cod 9V41-9275-AB A2C53356148
300 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor VW Jetta 2.0 TDI 2011 - 2018 Cod 1K0919050AB A2C53434508
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Audi A3 8P 1.6 TDI 2008 - 2013 Cod 1K0919050AB A2C53434508
200 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Audi A3 8P 2.0 TDI 2008 - 2013 Cod 1K0919050AB A2C53434508
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Skoda Yeti 1.6 TDI 2010 - 2018 Cod 1K0919050AB A2C53434508
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Motorina Rezervor Seat Altea 2.0 TDI 2007 - 2015 Cod 1K0919050AB A2C53434508
200 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
250 lei
SDG
4467
Pompa cu Sonda Senzor Litrometru Combustibil Benzina Rezervor Seat Altea 2004 - 2013 Cod 1K0919051CK A2C53323137
250 lei
SDG
4467
200 lei
SDG
4467
numar telefon contact
din categoriaPompa rezervor
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.