Marcă / Model
Județ
Preț (lei)
Vânzător
![Arc amortizor flansa dreapta fata Dacia Super nova [2000 - 2003] liftback 1.4 MPI MT (75 hp) Cod motor: E7J-A2](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-dacia-super/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-dacia-super-d7b4b106d6f0d88725b-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3447
![Arc amortizor flansa stanga fata Dacia Super nova [2000 - 2003] liftback 1.4 MPI MT (75 hp) Cod motor: E7J-A2](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-dacia-super-nova/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-dacia-super-nova-a7a91106d6f0b814c60-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezmembrariBragadiru
3447
![Arc amortizor flansa stanga fata Dacia Super nova [2000 - 2003] liftback 1.4 MPI MT (75 hp) Cod motor: E7J-A2](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-dacia-super-nova/arc-amortizor-flansa-stanga-fata-dacia-super-nova-a7a91106d6f0b814c60-0-0-0-0-0.jpg)
Arc amortizor flansa stanga fata Dacia Super nova [2000 - 2003] liftback 1.4 MPI MT (75 hp) Cod motor: E7J-A2
100 lei
DezRomBragadiru
1776
![Arc amortizor flansa dreapta fata Dacia Super nova [2000 - 2003] liftback 1.4 MPI MT (75 hp) Cod motor: E7J-A2](https://www.pieseauto.ro/poze/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-dacia-super/arc-amortizor-flansa-dreapta-fata-dacia-super-d7b4b106d6f0d88725b-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
DezRomBragadiru
1776
mpi nova
din categoriaAnsamblu amortizor arc
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Ansamblul amortizor arc este o componenta a suspensiei formata dintr-un amortizor si un arc. Acest ansamblu are rolul de a amortiza trecerea peste denivelari a unui autoturism si de a pastra cat mai ferm roata pe carosabil. Un astfel de ansamblu are un rol si la franarea sau accelerarea autoturismului, mentinand roata lipita de carosabil. Se recomanda schimbarea in pereche, insotita de protectiile de praf si de tampoanele de cauciuc ale amortizorului. Majoritatea producatorilor recomanda schimbarea lor la un interval de 90000 de km. Chiar daca un amortizor nu a curs, acesta poate fi defect, poate duce la un control greoi al autoturismului, la balansarea lui in momentul unui viraj sau chiar la uzura neuniforma a anvelopei.