
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH FIAT DUCATO bus (244_) 2001-2006 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH FIAT DUCATO platou / sasiu (230_) 2000-2002 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail Magneti Marelli FIAT DUCATO bus (244_) 2001-2006 - 215820000300
489 lei
TopTechAuto
2748

292 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail Magneti Marelli FIAT DUCATO caroserie (244_) 2001-2011 - 215820000300
489 lei
TopTechAuto
2748

292 lei
TopTechAuto
2748

489 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail Maxgear FIAT DUCATO bus (244_) 2001-2006 - 17-0089
292 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH PEUGEOT BOXER caroserie (244) 2001-2009 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH PEUGEOT BOXER caroserie (230L) 2000-2002 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH IVECO DAILY III caroserie 1999-2007 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH CITROËN JUMPER I platou / sasiu (230) 2000-2002 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH PEUGEOT BOXER platou / sasiu (244) 2001-2006 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

Supapa control presiune sistem Common-Rail BOSCH CITROËN JUMPER I platou / sasiu (244) 2002-2006 - 0 281 002 500
483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748

483 lei
TopTechAuto
2748
motor 2.8jtd ducato
din categoriaRegulator presiune
.Regulatorul de presiune al benzinei este o piesa electrica sau mecanica ce are grija ca presiunea pompei de benzina sa nu depaseasca o anumita valoare. Mai precis, cand regulatorul de presiune simte ca benzina vine spre rampa de injectoare cu o presiune mai mare, ca intoarce o parte din benzina inapoi in rezervor, astfel incat benzina sa vina constant la valoarea care trebuie. La fel, un regulator de presiune poate fi reglat sa dea o presiune mai mare, la masinile performante.