Preț (lei)
Vânzător

859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Valeo FIAT DOBLO microbus (119_, 223_) 2005-2010 - 817748
1354 lei
TopTechAuto
2748

1354 lei
TopTechAuto
2748

787 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament NRF FIAT DOBLO microbus (119_, 223_) 2005-2010 - 48003
787 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens FIAT DOBLO Autoutilitară/limuzină spațioasă (223_) 2001-2008 - 989292
758 lei
TopTechAuto
2748

758 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament NRF FIAT DOBLO Autoutilitară/limuzină spațioasă (223_) 2001-2008 - 48010
646 lei
TopTechAuto
2748

646 lei
TopTechAuto
2748

1513 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Valeo FIAT DOBLO Autoutilitară/limuzină spațioasă (223_) 2001-2006 - 817749
1513 lei
TopTechAuto
2748

265 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Dr.Motor Automotive FIAT DOBLO microbus (119_, 223_) 2001-2008 - DRM01853R
265 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens LANCIA MUSA (350_) 2004-2012 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens FIAT STILO VAN (192_) 2001-2008 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens ALFA ROMEO 147 (937_) 2000-2010 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens FIAT IDEA (350_) 2004-2009 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932_) 2000-2006 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748

Radiator recirculare gaze esapament Nissens FIAT STILO (192_) 2001-2006 - 989283
859 lei
TopTechAuto
2748
motor 1.9jtd doblo
din categoriaRacitor gaze
. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Racitorul de gaze este intalnit la masinile diesel echipate cu valva EGR. Scopul acestui racitor este sa raceasca gazele de evacuare inainte sa fie reintroduse in motor si recirculate. Un racitor de gaze se monteaza pe conducta care absoarbe gazele din motor si, dupa ce sunt racite si filtrate, gazele revin in motor ca sa mai arda o data.
Vezi şi ofertele pentru: