Preț (lei)
Vânzător
Te-ar mai putea interesa şi ...
Axele cu came: ce rol au si cum se pot strica la un motor
601 lei
TopTechAuto
994
592 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT SEDICI (189_) 2.0 D Multijet 1.9 D Multijet 4x4 1.9 D Multijet 2.0 D Multijet 4x4 120cp 135cp AE CAM654 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
592 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT CROMA (194_) 1.9 D Multijet 1.9 D Multijet (194AXB1B) 115cp 120cp AE CAM654 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
592 lei
TopTechAuto
994
592 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME OPEL COMBO Tour 1.3 CDTI 16V 69cp 75cp INA 428 0102 10 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
599 lei
TopTechAuto
994
601 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT CROMA Estate Van (194_) 1.9 MJTD (194AXB1B) 120cp AE CAM654 2006 2007 2008 2009 2010 2011
592 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.3 D Multijet 1.2 1.3 D Multijet (199.AXD11, 199.AXD1A, 199.AXD1B,... 65cp 69cp 75cp 76cp 90cp INA 428 0103 10 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
601 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME OPEL ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) 1.9 CDTI (M75) 100cp 120cp AE CAM654 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
592 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
592 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT PALIO (178_, 171_) 1.3 JTD Multijet (178BYE1AAT) 69cp INA 428 0102 10 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
599 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME FIAT PUNTO (188_) 1.9 JTD 101cp AE CAM654 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
592 lei
TopTechAuto
994
599 lei
TopTechAuto
994
AX CU CAME OPEL COMBO Box Body/MPV 1.3 CDTI 16V 69cp 75cp INA 428 0103 10 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
601 lei
TopTechAuto
994
592 lei
TopTechAuto
994
model 2011
din categoriaAxe came
Alfa Romeo
Suceava.Axa cu came este o piesa metalica dintr-o bucata, foarte rezistenta la uzura, care are forma unui ax normal cu mai multi lobi metalici de-a lungul ei. Axa cu came are ca scop deschiderea valvelor de la cilindru, in functie de fiecare motor, astfel incat sa se faca succesiunea de aprindere / evacuare corect. Exista si motoare cu 2 axe cu came sau mai multe, in functie de tipul fiecaruia. Insa cel mai comun motor are o singura axa cu came, care de obicei nu trebuie inlocuita niciodata.