Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W211) - BERU
883 lei
Pieseautodetop
3404
600 lei
AdianaConstanta
4011
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8212
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8212
Releu Bujii Incandescente Mercedes W220 S320 CDI W163 ML 270 W210 E200 E220 E270 E320 W203 C200 C270 CDI !
70 lei
Alexandrumanager
2407
480 lei
PieseAutoSuceava
5423
Unitate de control,bujii incandescente (EZP-ME-000 EZPME000 Nty) MERCEDES-BENZ
561 lei
PieseAutoSuceava
5423
423 lei
PieseAutoSuceava
5423
790 lei
Pieseautodetop
3404
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W202) - HE
538 lei
Pieseautodetop
3404
771 lei
Pieseautodetop
3404
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
Mercedes G-Class W463
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.