Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
475 lei
TopTechAuto
969
653 lei
Pieseautodetop
3404
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8212
Unitate de control,bujii incandescente (0148800004 MEYLE) MERCEDES-BENZ
480 lei
PieseAutoSuceava
5423
70 lei
Alexandrumanager
2408
790 lei
Pieseautodetop
3404
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ S-CLASS limuzina (W140), MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W202) - HE
538 lei
Pieseautodetop
3404
771 lei
Pieseautodetop
3404
475 lei
TopTechAuto
969
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Van (B906) HUCO HUCO132247 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
475 lei
TopTechAuto
969
658 lei
PieseAutoSuceava
5423
561 lei
PieseAutoSuceava
5423
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) HUCO HUCO132247 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
475 lei
TopTechAuto
969
475 lei
TopTechAuto
969
423 lei
PieseAutoSuceava
5423
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
Mercedes G-Class W461
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.