Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
341 lei
TopTechAuto
969
150 lei
Antony
1720
360 lei
Autoeshop
8212
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) - Cod intern: W20205280 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
316 lei
Autoeshop
8212
Unitate de control,bujii incandescente (0148800004 MEYLE) MERCEDES-BENZ
480 lei
PieseAutoSuceava
5423
100 lei
Vasiloiu0ncl
7575
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) HUCO HUCO132159 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
364 lei
TopTechAuto
969
365 lei
Xdrive016
8395
598 lei
Xdrive016
8395
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ C-CLASS limuzina (W202), MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t platou / sasiu (901, 902), MERCEDES-
552 lei
Pieseautodetop
3404
70 lei
Alexandrumanager
2408
260 lei
AutopartsAS
141
229 lei
AutopartsAS
141
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ C-CLASS (W202) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8212
75 lei
Vasiloiu0ncl
7575
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) BORGWARNER (BERU) GSE 140 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
341 lei
TopTechAuto
969
248 lei
TopTechAuto
969
Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (VF210), E (VF211), E (W210), E (W211) 2.5D-4.3D 02.95-
624 lei
Xdrive016
8395
790 lei
Pieseautodetop
3404
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
Mercedes C-Class W202
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.