Preț (lei)
Vânzător
341 lei
TopTechAuto
1013
360 lei
Autoeshop
8259
316 lei
Autoeshop
8259
Unitate de control,bujii incandescente (0148800004 MEYLE) MERCEDES-BENZ
480 lei
PieseAutoSuceava
5459
Releu bujii Mercedes C w203 E w210 w211 CLK Sprinter Vito Vaneo 2.2 CDI A6461536579 A0005453516 A0255452832
75 lei
Vasiloiu0ncl
7597
364 lei
TopTechAuto
1013
Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (W210), E (W211), E T-MODEL (S210) 2.5D-3.2D 02.95-
598 lei
Xdrive016
8408
365 lei
Xdrive016
8408
552 lei
Pieseautodetop
3410
100 lei
Vasiloiu0ncl
7597
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ C-CLASS Break (S202) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8259
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) BORGWARNER (BERU) GSE 140 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
341 lei
TopTechAuto
1013
248 lei
TopTechAuto
1013
Releu bujii incandescente MERCEDES C (W202), C (W203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), CLK (C209), E (VF210), E (VF211), E (W210), E (W211) 2.5D-4.3D 02.95-
624 lei
Xdrive016
8408
833 lei
Pieseautodetop
3410
530 lei
PieseAutoSuceava
5459
790 lei
Pieseautodetop
3410
mercedes w211
din categoriaReleu bujii
Mercedes C-Class S202
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.