Marcă / Model
A-Class W168
93
A-Class W176
93
B-Class W246
93
C-Class S202
4
C-Class S203
93
C-Class W202
4
CL-Class C215
1
CLK A208
4
CLK C208
4
E-Class S210
4
E-Class W210
4
G-Class W461
1
G-Class W463
3
M-Class W163
93
M-Class W164
93
M-Class W166
93
R-Class W251
93
S-Class W220
3
S-Class W221
104
Vito W638
2
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
417 lei
TopTechAuto
860
213 lei
Luk4Parts
21
POMPA REZERVOR MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 320 CDI (221.022, 221.122) S 500 (221.071, 221.171) 235cp 388cp MAGNETI MARELLI 313011313311 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
294 lei
TopTechAuto
860
Pompa combustibil MERCEDES-BENZ S-CLASS II (W221, C215) [ 2005 - 2013 ] OEM 993762208
450 lei
Dezautoaim
8366
221 lei
TopTechAuto
860
316 lei
TopTechAuto
860
221 lei
TopTechAuto
860
POMPA REZERVOR AUDI A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro 2.7 TDI 2.7 TDI quattro 163cp 180cp 211cp 225cp PIERBURG 7.02701.54.0 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
417 lei
TopTechAuto
860
POMPA REZERVOR VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.5 TDI 1.9 TDI 4motion 2.5 TDI 4motion 1.9 TDI 101cp 130cp 150cp PIERBURG 7.02701.54.0 2000 2001 2002 2003 2004 2005
417 lei
TopTechAuto
860
417 lei
TopTechAuto
860
294 lei
TopTechAuto
860
POMPA REZERVOR VW PASSAT B5.5 (3B3) 2.5 TDI 1.9 TDI 4motion 1.9 TDI 101cp 130cp 150cp PIERBURG 7.02701.54.0 2000 2001 2002 2003 2004 2005
417 lei
TopTechAuto
860
294 lei
TopTechAuto
860
417 lei
TopTechAuto
860
POMPA REZERVOR MERCEDES-BENZ VANEO (414) 1.6 (414.700) 102cp 82cp MAGNETI MARELLI 313011313311 2002 2003 2004 2005
294 lei
TopTechAuto
860
417 lei
TopTechAuto
860
417 lei
TopTechAuto
860
POMPA REZERVOR RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) 1.2 16V (BR0P, CR0P) 101cp 65cp 68cp PIERBURG 7.02701.54.0 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014
417 lei
TopTechAuto
860
294 lei
TopTechAuto
860
417 lei
TopTechAuto
860
mercedes s class w221 2005
din categoriaPompa rezervor
.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.