Marcă / Model
A-Class W176
3
B-Class W246
6
C-Class A205
2
C-Class C204
5
C-Class C205
2
C-Class S204
15
C-Class S205
2
C-Class W204
28
C-Class W205
4
CLA C117
2
CLA X117
1
CLS W218
8
CLS X218
12
E-Class C207
59
E-Class S211
6
E-Class S212
46
E-Class W211
6
E-Class W212
59
G-Class W461
1
G-Class W463
6
GL-Class X164
6
GL-Class X166
6
GLA X156
1
GLC C253
2
GLC X253
2
GLK X204
18
M-Class W163
2
M-Class W164
6
M-Class W166
10
R-Class W251
6
S-Class W221
8
S-Class W222
9
SLK R172
3
Sprinter 906
2
Viano W447
2
Viano W639
6
Vito W447
2
Vito W639
7
vezi toate [+]
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
176 lei
MBKraft
554
176 lei
DezClinica
22
Releu bujii A6519000900 A 651 900 09 00 Mercedes-Benz E-Class W212/S212/C207/A207 [2009 - 2013] Sedan 4-usi E 250 CDI BlueEfficiency 5G-Tronic (204 hp)
176 lei
DezClinica
22
300 lei
Buzaauto
1701
300 lei
Buzaauto
1701
Releu bujii A6519000900 A 651 900 09 00 Mercedes-Benz E-Class W212/S212/C207/A207 [2009 - 2013] Sedan 4-usi E 250 CDI BlueEfficiency MT (204 hp)
176 lei
MBKraft
554
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) BORGWARNER (BERU) GSE 116 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
555 lei
TopTechAuto
857
573 lei
Autoeshop
8127
Unitate de control,bujii incandescente MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463), MERCEDES-BENZ G-CLASS Cabrio (W463), MERCEDES-BENZ E-CLASS limuzina (W211) - BERU
883 lei
Pieseautodetop
3391
600 lei
AdianaConstanta
3991
Releu bujii incandescente MERCEDES C (W204), C T-MODEL (S204), CLS (C218), CLS (C219), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (A207), E (C207), E (W211), E (W212) 3.0 d 01.05-
798 lei
Xdrive016
8357
Releu bujii A6519000900 A 651 900 09 00 Mercedes-Benz E-Class W212/S212/C207/A207 [2009 - 2013] Sedan 4-usi E 250 CDI BlueEfficiency 7G-Tronic Plus (204 hp)
176 lei
DezClinica
22
176 lei
DezClinica
22
176 lei
MBKraft
554
176 lei
MBKraft
554
mercedes e class w212 c207
din categoriaReleu bujii
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.