Marcă / Model
A-Class W168
1
A-Class W176
6
A-Class W177
1
B-Class W246
6
C-Class A205
5
C-Class C204
13
C-Class C205
5
C-Class CL203
4
C-Class S203
7
C-Class S204
20
C-Class S205
5
C-Class W203
7
C-Class W204
20
C-Class W205
5
CL-Class C216
4
CLA C117
7
CLA C118
1
CLA X117
4
CLA X118
1
CLK A207
7
CLK A209
7
CLK C209
7
CLS C257
1
CLS X218
5
E-Class C207
20
E-Class C238
5
E-Class S211
7
E-Class S212
20
E-Class S213
5
E-Class W211
7
E-Class W212
20
E-Class W213
5
G-Class W461
3
G-Class W463
7
GL-Class X164
7
GL-Class X166
3
GLA X156
7
GLC C253
4
GLC X253
5
GLK X204
15
M-Class W164
7
M-Class W166
5
R-Class W251
6
S-Class C217
1
S-Class W221
11
S-Class W222
3
SL R230
4
SL R231
1
SLK R171
4
SLK R172
13
Viano W447
1
Viano W639
10
Vito W447
1
Vito W639
10
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
884 lei
PieseAutoSuceava
5291
Roata dintata, ax cu came MERCEDES-BENZ A-CLASS (W168), MERCEDES-BENZ VANEO (414), MERCEDES-BENZ VIANO (W639) - FEBI BILSTEIN 33826
271 lei
Pieseautodetop
3392
Regulator ax cu came Partea de admisie (0212200 TRUCKTEC) MERCEDES-BENZ
884 lei
PieseAutoSuceava
5291
Roata dintata, ax cu came MERCEDES-BENZ VIANO (W639), MERCEDES-BENZ VITO bus (W639), MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO caroserie (W639) - FEBI BILSTEIN 25440
290 lei
Pieseautodetop
3392
1019 lei
PieseAutoSuceava
5291
Regulator ax cu came Partea de admisie (180028 FEBI BILSTEIN) MERCEDES-BENZ
1406 lei
PieseAutoSuceava
5291
544 lei
PieseAutoSuceava
5291
Regulator ax cu came Partea de admisie (RKZ-ME-002 RKZME002 Nty) MERCEDES-BENZ
544 lei
PieseAutoSuceava
5291
Roata dintata, ax cu came dreapta (554015010 INA) FREIGHTLINER,MERCEDES-BENZ
258 lei
PieseAutoSuceava
5291
140 lei
PieseAutoSuceava
5291
1556 lei
PieseAutoSuceava
5291
mercedes e class w212 c207
din categoriaFulie ax came
.Fulia sau pinionul pentru axul cu came este o piesa metalica de forma rotunda antrenata de o curea dintata ori un lant si are rolul sincronizarii rotatiei arborelui cotit cu cea a axului cu came. Acesta din urma determina miscarea supapelor in chiulasa in tandem cu miscarea pistoanelor astfel incat in interiorul motorului sa se realizeze cei patru timpi: admisie, compresie, explozie, evacuare. Majoritatea fuliilor sunt montate fix pe axul cu came, dar inginerii au proiectat si variante complexe care-si pot modifica pozitia pentru optimizarea timpilor de inchidere si deschidere a supapelor (VANOS de la BMW).