A-Class W168
5
A-Class W176
3
B-Class W246
3
C-Class A205
2
C-Class C204
2
C-Class C205
2
C-Class CL203
5
C-Class S202
22
C-Class S203
67
C-Class S204
21
C-Class S205
2
C-Class W202
22
C-Class W203
67
C-Class W204
28
C-Class W205
5
CLA C117
2
CLA X117
1
CLK A209
11
CLK C209
66
CLS W218
1
CLS W219
6
CLS X218
11
E-Class C207
11
E-Class S210
25
E-Class S211
73
E-Class S212
8
E-Class W210
25
E-Class W211
77
E-Class W212
19
E-Class W213
2
G-Class W460
2
G-Class W461
25
G-Class W463
26
GL-Class X164
15
GL-Class X166
6
GLA X156
1
GLC C253
2
GLC X253
2
GLE W167
1
GLK X204
17
M-Class W163
101
M-Class W164
72
M-Class W166
17
R-Class W251
12
S-CLASS W140
13
S-Class W220
52
S-Class W221
38
S-Class W222
19
SL R129
1
SLK R172
2
Sprinter 906
17
Viano W447
3
Viano W639
59
Vito W447
3
Vito W639
60
vezi toate [+]
Județ
Arad
10
Arges
6
Bihor
1
Bucuresti
1
Cluj
35
Constanta
1
Giurgiu
2
Ilfov
7
Mures
1
Neamt
13
Sibiu
2
Suceava
37
Teleorman
1
Timis
50
Vaslui
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
442 lei
PieseAutoSuceava
5442
Releu bujii ; MERCEDES-BENZ C-Class CLS E-Class S-Class GLK Vito Sprinter ; A6429002700
491 lei
PieseAutoSuceava
5442
199 lei
Autohep
2985
780 lei
Pieseautodetop
3405
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) HUCO HUCO132247 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
475 lei
TopTechAuto
987
341 lei
Autoeshop
8227
341 lei
Autoeshop
8227
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ S-CLASS (W222, V222, X222) BORGWARNER (BERU) GSE 116 2013 2014 2015 2016 2017
555 lei
TopTechAuto
987
Releu Bujii Incandescente Mercedes W220 S320 CDI W163 ML 270 W210 E200 E220 E270 E320 W203 C200 C270 CDI !
70 lei
Alexandrumanager
2410
Releu Bujii Incandescente Mercedes S320 CDI W220 E320 W210 3.2 CDI 145KW 197CP 1999-2005 ⭐⭐⭐⭐⭐
90 lei
Alexandrumanager
2410
mercedes e class s class
din categoriaReleu bujii
Mercedes
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.