A-Class W168
1
C-Class CL203
1
C-Class S202
11
C-Class S203
69
C-Class S204
29
C-Class W202
11
C-Class W203
70
C-Class W204
30
CLK A209
25
CLK C209
69
CLS X218
4
E-Class C207
4
E-Class S210
11
E-Class S211
75
E-Class S212
5
E-Class W210
10
E-Class W211
92
E-Class W212
5
G-Class W461
31
G-Class W463
14
GL-Class X164
26
GL-Class X166
4
GLK X204
14
M-Class W163
44
M-Class W164
14
M-Class W166
4
R-Class W251
11
S-CLASS W140
4
S-Class W220
41
S-Class W221
13
S-Class W222
4
Sprinter 906
2
Viano W639
46
Vito W639
46
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Opţiuni
883 lei
Pieseautodetop
3411
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8261
341 lei
Autoeshop
8261
Unitate de controlbujii incandescente MERCEDES-BENZ KLASA E W211 Producator BERU GSE114
501 lei
Auto_farm
11771
1599 lei
Pieseautodetop
3411
RELEU BUJII MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) HUCO HUCO132247 2005 2006 2007 2008
475 lei
TopTechAuto
1022
364 lei
TopTechAuto
1022
653 lei
Pieseautodetop
3411
Releu comanda bujii incandescente MERCEDES-BENZ VITO bus (W639) - Cod intern: W20205281 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
341 lei
Autoeshop
8261
771 lei
Pieseautodetop
3411
341 lei
Autoeshop
8261
mercedes e 320 cdi w211
din categoriaReleu bujii
Mercedes
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.
Vezi şi ofertele pentru: